Albert Heijn breidt zijn online assortiment uit met diepvriesmaaltijden. Hiermee mikt de supermarktketen in het bijzonder op bewoners van zorginstellingen.
Het gaat om ruim negentig verschillende maaltijden van het gespecialiseerde zorgmerk Chef Martin van de Marfo Food Group. De nieuwe maaltijden voor iedereen beschikbaar, maar volgens de supermarktketen extra geschikt voor bewoners van zorginstellingen vanwege de eenvoudige bereiding.
De maaltijden zijn ontwikkeld onder leiding van chef-kok Pascal Jalhay en worden direct na bereiding ingevroren. Er is keuze uit zes verschillende keukens, waaronder de Hollandse, Oosterse en vegetarische.
De diepvriesmaaltijden kunnen zowel worden thuisbezorgd als afgehaald bij een pick-up point. De prijzen variëren van vier tot zes euro voor een éénpersoonsmaaltijd. Albert Heijn breidde zijn online foodactiviteiten vorig jaar al uit met de uitrol van de Allerhande-box. Hiermee stapte het Zaanse concern als eerste grote supermarktketen in de markt van maaltijdboxen.
Reacties 0