Snapchat komt met shopfunctie

Snapchat breidt zijn sectie Discover uit met shopmogelijkheden. Dat heeft Joanna Coles, één van de directeurs van de videodienst, laten weten tijdens de Code/Media conferentie van Re/code.

Snapchat lanceerde onlangs zijn Sweet-kanaal, in samenwerking met Cosmopolitan-eigenaar Hearst. Het kanaal gaat gepaard met de slogan ‘love something new every day’ en toont volgers dagelijks een verschillende interessante producten. Deze producten worden op termijn shoppable, aldus Coles.

Volgens Re/code werkt Snapchat al geruime tijd aan de implementatie van e-commerce aspecten aan zijn platform. Zo trok het bedrijf onlangs Krish Jayaram van Paypal aan als nieuw hoofd commercie en werd Snapcash geïntroduceerd, een dienst waarmee gebruikers geld kunnen overmaken. Gebruikers dienen hier hun betaalgegevens aan toe te voegen. Dit zijn gegevens die Snapchat straks kan gebruiken om het doen van aankopen mogelijk te maken.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!