Tassen- en kofferverkoper Duifhuizen heeft in Veenendaal zijn allereerste flagshipstore geopend. Het winkelconcept is het ‘fysieke visitekaartje’ van de nieuwe positionering, zo laat de retailer weten.
Duifhuizen zal zich voortaan meer op het premium segment richten. De keten bouwt al zijn winkels om naar het nieuwe concept, te beginnen volgende maand in Barneveld. Duifhuizen beschikt in totaal over 27 vestigingen in ons land.
Het nieuwe concept moet zorgen voor een optimale winkelbeleving voor de klant. Er is onderscheid gemaakt tussen dames, heren, travel en jeugd, waarbij de herenafdeling is voorzien van een wand met lederen lappen die rechtstreeks uit de fabriek van Duifhuizen in India komen. Verder is de reisafdeling uitgerust met een demonstratietafel.
Duifhuizen heeft bewust in deze tijd een nieuw concept ontwikkeld, stelt marketingmanager Brenda de Jong. “We willen dat naast onze bestaande klanten, ook nieuwe klanten in aanraking komen met ons merk.”
Reacties 0