​Personeel verkoopt jeans via Apple Watch

Jeansmerk True Religion gaat zijn winkelpersoneel in New York en Los Angeles uitrusten met Apple Watches. Dat moet er voor zorgen dat zij consumenten met het horloge advies op maat kunnen geven.

Om gebruik te kunnen maken van de nieuwe verkooptechnieken dienen consumenten de True Religion-applicatie op hun smartphone te installeren. Zij worden dan bij binnenkomst herkend, waardoor het slimme horloge de voorkeuren en aankoophistorie van de klant kan laden en deze kan combineren met de huidige trends op het gebied van spijkerbroeken. De broeken die vervolgens in de smaak moeten vallen bij de consument worden op een 42 inch-scherm getoond, inclusief alle bijbehorende informatie, zoals het gebruik van stoffen en of de broek op voorraad is.

Wanneer de broek niet op voorraad is kan de medewerker deze direct bestellen en thuis laten bezorgen bij de klant. Daarnaast kan het personeel de smartwatch gebruiken om consumenten antwoord te geven op bepaalde vragen door snel informatie naar voren te kunnen halen. Deze informatie kan hij of zij vervolgens delen met de klant door dit te tonen op het grote scherm.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!