Alle vestigingen van Goossens wonen & slapen worden op korte termijn omgebouwd naar een nieuwe formule. De vestiging in Amsterdam was vorige week de eerste, zo laat de retailer weten.
Goossens mikt met zijn nieuwe formule naar eigen zeggen op de brede behoeftes van de consument. Zo is er meer ruimte voor ‘inspiratie en gezelligheid’. Klanten kunnen in de Amsterdamse woonboulevard Villa niet alleen terecht voor zijn collectie meubels, maar ook voor workshops van interieurstylisten en het Goossens Café.
“Met deze veranderingen zetten we de woonwereld op z’n kop”, stelt directeur brand & creative Margareth Goossens. Interieurshoppen is volgens haar niet langer een langdurig saai proces, maar draait om ‘inspireren, adviseren en verleiden’.
Goossens is één van de grootste meubelretailers in de Benelux en beschikt over vijftien eigen vestigingen in Nederland en België. Daarnaast wordt vanuit het distributiecentrum geleverd aan klanten in Duitsland.
Bekijk de nieuwe formule van Goossens op RetailWatching,
Reacties 0