Fysieke knop voor online bestellingen

Ontwikkelaar Kwik werkt aan een fysieke knop die zo geprogrammeerd kan worden dat gebruikers er bestellingen mee kunnen plaatsen bij een webwinkel. Consumenten kunnen de knop thuis gebruiken om hun favoriete bestellingen te herhalen.

De Kwik-knop is aangesloten op het wifinetwerk van de gebruiker. Via dit netwerk is de knop in staat om te communiceren met webwinkels. Via de bijbehorende app kunnen gebruikers hun gegevens invoeren en de button naar wens instellen.

De knop toont gelijkenissen met de Amazon Dash, maar biedt volgens het in Israël gevestigde Kwik meer mogelijkheden aan bestellingen en interactie met merken. Zo hebben pizzaketen Domino’s en luierfabrikant Huggies al aangegeven de knop actief te gaan ondersteunen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!