Het effect van folders op consumenten

Het effect van folders op consumenten

De reclamefolders in Nederland bereiken steeds iets minder consumenten. Dit jaar lag het nettobereik weer tweehonderdduizend mensen lager dan vorig jaar. Toch zegt nog steeds ruim de helft van de 6605 ondervraagden in de NOM Folder Monitor de huis-aan-huisfolders te zullen missen, als die niet meer zouden verschijnen. Deze infographic zet de belangrijkste uitkomsten van het onderzoek op een rij.


Klik hier om de afbeelding in een groter formaat te bekijken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in