​Ingesproken zoekopdrachten bij Kohl’s

De Amerikaanse retailer Kohl’s heeft zijn app voorzien van een nieuwe zoekmogelijkheid. Gebruikers van de app kunnen hun zoekopdrachten voortaan inspreken.

Met de implementatie van deze nieuwe zoekmogelijkheid bevestigt Kohl’s zijn status van early adopter van technologische ontwikkelingen. De retailer gebruikt zijn app al geruime tijd als speeltuin voor nieuwe technologieën.

Kohl’s hoopt dat de nieuwe zoekmogelijkheid leidt tot een toename in het aantal impulsaankopen. Het inspreken van zoekopdrachten zorgt ervoor dat gebruikers direct een overzicht met deze producten en alternatieven te zien krijgen. Vervolgens kunnen zij deze met één druk op de knop aanschaffen.

De nieuwe zoekmogelijkheid sluit aan op de ontwikkeling bij Apple en Google. Beide partijen maken veel gebruik van stemherkenning via Siri en Google Now.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!