De opkomst van social media binnen online retail

De opkomst van social media binnen online retail

Kijkend naar de totale retailverkopen zijn social media nog niet heel nadrukkelijk aanwezig, maar ze beïnvloeden meer en meer de manier waarop consumenten shoppen. Volgens Slant Marketing gebruikt 93 procent van de Pinterest-gebruikers het platform om onderzoek te doen naar toekomstige aankopen en heeft 87 procent van de gebruikers weleens iets gekocht dankzij Pinterest. Reden genoeg voor de Ierse koerierdienst SnapParcel om de invloed van social media op online retail in een infographic te zetten.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!