​Expert neemt garantie Scheer & Foppen over

​Expert neemt garantie Scheer & Foppen over

Klanten van Scheer & Foppen kunnen voor de garantie ook in de winkels van Expert terecht. “Wij hebben bij de curator aangegeven dat wij de reparaties uit handen willen nemen”, zegt servicemanager Robin Doornwaard tegenover RetailNews.

Scheer & Foppen ging zo'n twee weken terug failliet. Het idee om de garantie over te nemen is lokaal ontstaan. “29 van onze winkels bevinden zich in hetzelfde gebied als een vestiging van Scheer & Foppen”, zegt Doornwaard. Klanten van de failliete elektronicaketen kwamen volgens hem binnen met vragen over een defect product. Zij kunnen indien nodig gebruikmaken van de reparatiediensten van Expert.

Dat Expert de garantie overneemt, is volgens Doornwaard niet meer dan logisch. “Het past bij onze service en wij kennen bovendien de meeste leveranciers waar Scheer & Foppen mee samenwerkten. We doen met bijna dezelfde partijen zaken.”

Klanten van Scheer & Foppen kunnen met hun aankoop ook terug naar de failliete keten. De curator vraagt hen dan een vordering in te dienen of rechtstreeks de fabrikant aan te spreken, als de fabrieksgarantie nog van toepassing is.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!