Naturalicious opent deze maand een sappenwinkel in Amsterdam. De winkel van de startup komt in de Ferdinand Bolstraat, dat onderdeel uitmaakt van de nieuwe entree Rode Loper van de hoofdstad.
Naturalicious noemt zichzelf een ‘hi-tech health’-bedrijf, dat natuurlijke sappen en snacks in de markt zet. “We zijn een multichannel bedrijf dat snel wil groeien en verkopen onze producten via shop-in-shops, traditionele winkels, drankendistributie, catering en natuurlijk online kanalen”, vertelt mede-oprichter en ceo Michel van den Bergh.
In Londen is Naturalicious al op vier locaties van start gegaan, zegt cmo Tabe Ydo in De Financiële Telegraaf. Daaronder is een shop-in-shop in het warenhuis Harrods.
Verder ging Naturalicious onlangs een samenwerking aan met Vrumona. De startup gaat gebruikmaken van het distributienetwerk van de frisdrankenfabrikant en -leverancier, waardoor zijn producten straks op een groot aantal plaatsen in Nederland verkrijgbaar zijn. “Niet alleen in supermarkten en bij andere retailers, maar onder andere ook in sportkantines en ziekenhuizen”, aldus Ydo.
Eerder investeerden sappenreus AMC en ondernemer Nina Storms al in het bedrijf. In eerste instantie is er tien miljoen euro in Naturalicious gestoken.
Reacties 0