Naturalicious krijgt nieuwe naam en ceo

Naturalicious-oprichter Michel van den Bergh geeft het stokje van ceo over aan Ingrid Siemes-van der Made. Van den Bergh focust zich voortaan op de internationale expansie en richt zich met medeoprichter Tabe Ydo ook op de verdere merkstrategie en investor relations. Dat laat de RetailRookie donderdag weten.

Siemes-van der Made werd begin dit jaar nog aangesteld als chief innovation & strategy officer en trad voor Nederland al op als ceo. Ze krijgt nu de dagelijkse leiding van het gehele bedrijf in handen.

Naturalicious, dat zijn rauwe, koudgeperste sappen en gezonde snacks onder meer in een brandstore in Amsterdam verkoopt, groeit naar eigen zeggen hard in Nederland. Daarnaast zou er vanuit het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Griekenland en Amerika veel belangstelling voor de producten zijn. “Dit is de reden waarom we onze organisatie verder professionaliseren”, aldus Van den Bergh.

Naturalicious gaat binnenkort verder onder een nieuwe naam. Welke naam wil het bedrijf nog niet zeggen. Ook wordt een nieuwe reeks innovatieve producten gelanceerd. “Daarnaast liggen er nu volop kansen om ons merk internationaal neer te zetten. Die kansen willen we pakken”, aldus Siemes-van der Made.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!