De nieuwe Sunglass Memory Mirror bij Neiman Marcus maakt opnamen van klanten die zonnebrillen passen. Dit zorgt ervoor dat zij zichzelf vanuit alle hoeken kunnen terug zien.
De spiegel herkent de zonnebrillen in het assortiment van de retailer en begint automatisch met opnemen wanneer een consument een zonnebril past. Deze video kunnen zij vervolgens terugzien op een groot HD-scherm. Hiermee wil Neiman Marcus zijn klanten optimaal laten beoordelen welke bril zij het beste bij zichzelf vinden passen. Mocht de klant er zelf niet uitkomen dan kan hij de video ook nog delen via social media en e-mail.
De spiegel is ontwikkeld in samenwerking met technologieontwikkelaar MemoMi en brillenmerk Luxottica en is in eerste instantie in vijf Neiman Marcus-vestigingen geplaatst. Consumenten kunnen de technologie proberen in de vestigingen in Palo Alto, San Francisco, Houston, NorthPark en Fashion Island.
Bekijk een video van de Sunglass Memory Mirror op RetailWatching.
Reacties 0