D-reizen is in vier vestigingen gestart met de uitrol van een nieuw winkelconcept. Het betreft de filialen in Apeldoorn, Oegstgeest, Naaldwijk en de shop-in-shop bij Topshelf in Arnhem
Het nieuwe winkelconcept sluit naar eigen zeggen aan bij de merkbeleving die D-reizen wil uitstralen. De reiswinkelketen combineert een ‘warm huiskamergevoel’ met een ‘frisse, heldere uitstraling’. Onderdelen van het nieuwe concept zijn onder meer een koffiehoek en een persoonlijke vakantiefotowand. BIEN Innovation heeft het ontwerp verzorgd.
D-reizen zegt met de nieuwe winkels zijn filosofie van optimale bereikbaarheid te onderstrepen. “In een tijd waarin veel fysieke winkels verdwijnen, investeren wij juist in nieuwe winkels om dichtbij onze klanten te blijven”, zegt manager marketing & communicatie Danja Lekkerkerk.
De reisbureauketen opende begin deze maand in de Arnhemse Topshelf-vestiging. D-reizen heeft zijn winkelnetwerk geoptimaliseerd door onder meer een aantal onrendabele vestigingen te sluiten, liet ceo Don Kaspers eerder dit jaar weten. D-reizen telt nog zo’n tweehonderd vestigingen. “Over vijf jaar hebben we nog steeds een paar honderd reisbureaus om fysiek dicht bij het publiek te zitten”, zei hij onlangs bij de introductie van een ‘futureproof’ winkel.
Reacties 0