​Mobiele app Wayfair krijgt uitgebreide chatfunctie

​Mobiele app Wayfair krijgt uitgebreide chatfunctie

Wayfair is de nieuwe eigenaar van mobiele chatapplicatie Trumpit. De meubelretailer gaat de technologie van de startup in de nabije toekomst in zijn app gebruiken om interactie met klanten te verbeteren. Klanten kunnen in de app op dit moment alleen per e-mail contact opnemen met Wayfair.

De dienst van Trumpit is het best te vergelijken met de groepschatmogelijkheid binnen Snapchat. Het platform biedt met name ruimte voor berichten via foto en video. In totaal is de app al 750 duizend keer gedownload op iOS- en Androidapparaten. Het gebruik van de app nam echter steeds meer af waardoor deze niet meer is terug te vinden in de top 1500 populairste iOS-applicaties.

Het personeel van Trumpit wordt onderdeel van het Wayfair team, inclusief oprichters Bill Gianoukos, Carl Nehme, en Nick Lizotte. Wanneer de Trumpit-technologie zijn opwachting maakt in de app van Wayfair is nog onbekend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!