Nieuw televisieprogramma volledig shoppable

Nieuw televisieprogramma volledig shoppable

Het nieuwe Amerikaanse doe-het-zelf televisieprogramma The Way Home is volledig shoppable. De show komt voort uit een samenwerking tussen online meubelwinkel Wayfair en televisieproducent Lifetime.

In de show bespreken de twee presentatoren, interieurdesigner Evette Rios en lifestyle-expert Megan Colarossi, hoe consumenten tijd en geld kunnen besparen tijdens renovaties van hun woningen. Tijdens de verschillende segmenten van het programma komen er allerlei producten voorbij die allemaal te vinden zijn in de webwinkel van Wayfair. Na ieder onderdeel worden kijkers door de presentatoren gewezen op de webwinkel, terwijl er ook gedurende de uitzending onderin beeld geregeld reclame wordt gemaakt.

Volgens Wayfair, Lifetime en A+E Networks is het voor het eerst dat een televisieprogramma volledig shoppable is. Alle producten die tijdens de getoonde renovaties voorbij komen zijn direct te koop, ongeacht hoe lang ze in beeld zijn geweest en of het een groot meubel of alleen een accessoire is.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!