BCC breidt services uit

BCC breidt services uit

Klanten die voor tien uur ’s avonds online iets bestellen bij BCC, krijgen dit de volgende dag thuis geleverd. Voorheen kon dit alleen bij bestellingen tot drie uur ’s middags.

Verder maakt de elektronicaketen het mogelijk om zelf de bezorg- en installatiedag te bepalen. Daarnaast introduceert de elektronicaketen een mobiele livechat-optie met productspecialisten in de winkels. Ook wordt bij de vestiging in Mall of the Netherlands een pilot gehouden waarbij klanten op de winkelvloer onder meer besturingssystemen en programma’s op hun computer kunnen laten installeren.

BCC legt de ‘servicelat’ in de elektronicabranche een stuk hoger met de uitbreiding van de diensten, zegt algemeen directeur Herman Bramer. Hij is sinds september de nieuwe topman van de retailer, als opvolger van Pascal Meire.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!