Het leed dat Black Friday heet

Het leed dat Black Friday heet

Het zijn ieder jaar weer hysterische taferelen tijdens Black Friday. Als winkelier droom je ervan dat consumenten vechten voor jouw producten, behalve als dat te letterlijk wordt genomen. In deze compilatie van de chaos afgelopen vrijdag is niet te zien dat de populariteit van de koopjesdag in de Verenigde Staten aan het afnemen is. Het aantal bezoekers en aankopen lag dit jaar lager dan tijdens de vorige editie, meldt dataverzamelaar RetailNext. Steeds meer transacties verschuiven naar het web, waar je niet hoeft te knokken voor korting.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in