Bol.com heeft een betaversie van zijn website gelanceerd. Op beta.bol.com kunnen geselecteerde klanten nieuwe technische toepassingen testen en beoordelen.
De testwebsite heeft een afwijkend design op de homepage. Klanten kunnen hun mening geven via een feedbackknop die zichtbaar is bij elke nieuwe functionaliteit. Vanuit de betasite kunnen ze eenvoudig terug naar de standaardpagina van de webshop.
Bol.com experimenteert in de testomgeving met ‘een winkelomgeving die nog meer inspiratie biedt’. Zo test het de mogelijkheid een 360-gradenview van de fysieke winkel van Rivièra Maison te tonen. Bol.com wil zo naar eigen zeggen ‘off- en online winkelen op een bijzondere manier samenbrengen’.
Wanneer de innovaties positief worden beoordeeld door klanten, wil bol.com tot snelle implementatie overgaan. De etailer heeft in eerste instantie een groep klanten benaderd die heeft aangegeven mee te willen denken over verbeteringen, maar maakt de testomgeving later beschikbaar voor een grotere groep klanten.
Reacties 0