​Klanten kiezen de muziek bij Mango

Mango brengt de mobiele marketingoplossing Shazam In-Store naar twintig winkels in Spanje. Klanten hebben daar de mogelijkheid om via Shazam toegang te krijgen tot de afspeellijsten van Mango en nummers kiezen die ze graag willen horen tijdens het winkelen.

Mango is het eerste Europese modemerk die in zee gaat met Shazam. De liedjesherkenningsapp, die wereldwijd miljoenen gebruikers heeft, lanceerde de dienst voor retailers al in 2014. Daarvoor werkt het bedrijf samen met Mood Media.

De oplossing voor Mango is aangevuld met exclusieve content, waaronder campagnes, speciale aanbiedingen en de nieuwste collecties. Ook krijgen gebruikers toegang tot de sociale netwerken van Mango, waaronder het Spotify-kanaal dat vorig jaar werd gelanceerd.

Mango is bezig zijn winkels te digitaliseren en de winkelervaring te verbeteren. Zo wordt sinds eind vorig jaar een mobiel kassasysteem getest in eigen land, waardoor personeel van de Spaanse keten overal in de winkel betalingen kan verwerken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!