Kate Spade zet in op instore personalisatie

Kate Spade zet in op instore personalisatie

Tulip Retail en True Fit zijn een samenwerking aangegaan om een sterk gepersonaliseerde winkelervaring te creëren. De techstartups starten daarmee in de winkels van Kate Spade.

Tulip is een mobiel platform voor winkelmedewerkers, terwijl True Fit een datagedreven personalisatieplatform voor webwinkels is. Door de functies van True Fit in het platform van Tulip te integreren, kan winkelpersoneel voor iedere klant een persoonlijke catalogus samenstellen. Zij krijgen daartoe toegang tot onder meer online reviews, opmerkingen van fabrikanten en de bestelhistorie van de klant. Zo moeten winkelmedewerkers optimaal advies kunnen geven over onder meer stijlen en maten.

Het is de eerste keer dat de online technologie van True Fit in fysieke winkels wordt getest. De pilot bij Kate Spade gaat halverwege dit jaar in een geselecteerd aantal vestigingen van start.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!