Waarom Van Hulley perfect in deze tijd past

Waarom Van Hulley perfect in deze tijd past

Staan voor product, merk, consument, werknemers en de wereld biedt kansen voor groei en onderscheidend vermogen. Daar draaide het begin deze maand om tijdens Changemakers in Retail. In de Utrechtse Metaal Kathedraal vertelden onder meer Ahold Delhaize, Van Hulley, Kings of Indigo en Moyee Coffee over de rol van duurzaamheid en innovatie in hun organisatie en de manier waarop zij voor impact zorgen. Sociaal, duurzaam en persoonlijk zijn volgens Jolijn Creutzberg de drie pijlers van Van Hulley, dat boxershorts maakt van oude overhemden. Een idee dat al dertig jaar in haar hoofd 'sudderde', maar pas sinds een paar jaar in de praktijk wordt gebracht. En dat is maar goed ook, gezien de tijdsgeest. In deze video legt ze uit waarom.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in