De confrontatie met Neckermann.com-directeur Joop Steenbergen

De confrontatie met Neckermann.com-directeur Joop Steenbergen

Televisies van honderden euro's die wel betaald zijn, maar niet geleverd worden. Zeventien telefoontjes naar het hoofdkantoor, zonder reactie. E-mails en contactformulieren zonder respons. Er lijkt nogal het een en ander mis te gaan bij Neckermann.com, ontdekte Radar. Ook het programma zelf kreeg op afstand geen contact met het bedrijf, dat zich na de sluiting van de fysieke winkels eind vorig jaar richt op zijn webwinkels. Radar bracht een bezoek aan het Neckermann.com-magazijn in Naarden, en confronteerde daar directeur Joop Steenbergen met de problemen.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in