De nieuwste lichting van Nordstroms pop-up winkels Pop-In@Nordstrom is helemaal gericht op technologie. De kleine winkels, die tijdelijk bij acht vestigingen van de warenhuisketen opduiken, bevatten meer dan 125 tech-gerelateerde producten.
Pop-In@Nordstrom: Gets Wired is de naam van de nieuwe reeks pop-up stores. Het concept is ontworpen met de binnenkant van een computer in het achterhoofd. Klanten die de volledig witte inrichting met blauw fluorescerend licht binnenlopen, hebben volgens Nordstrom het gevoel dat ze 'het moederbord van een computer betreden'. De cleane, technische uitstraling komt ook terug in de tafels, die eruitzien als computerchips.
In de winkel worden techproducten binnen vijf categorieën verkocht: home, travel, sound, entertainment en fitness/health. De productprijzen variëren van tien tot bijna tweeduizend dollar. De winkels zijn deze week geopend en blijven dat tot half augstus. Het Gets Wired-assortiment is ook online te verkrijgen.
Pop-In werd in 2013 geïnitieerd door Olivia Kim, vice president creative projects bij Nordstrom. De winkels komen regelmatig terug met steeds wisselende thema's. Ook zijn verschillende samenwerkingsverbanden aangegaan bij eerdere Pop-In-concepten, onder meer met Aesop, Warby Parker en Nike.
Reacties 0