De Bijenkorf opent bed & breakfast

De Bijenkorf opent bed & breakfast

De warenhuizen van de Bijenkorf worden voor een nacht omgevormd tot een bed & breakfast. De retailer geeft zijn klanten de mogelijkheid in augustus te overnachten in een van zijn zeven vestigingen.

De bed & breakfast draagt de naam de Bijenkorf Bee&Bee en kost 250 euro voor twee personen. Voor dat geld krijgen ze onder meer een ontbijt en mogen ze gebruikte handdoeken en badjassen mee naar huis nemen. Ook staat er een personal shopper en huismeester voor hen klaar. De slaapplek bevindt zich op de winkelvloer.

De Bijenkorf ontvang regelmatig verzoeken om een nacht in het warenhuis door te brengen. “Het spreekt tot de verbeelding om alleen door een groot warenhuis met allemaal mooie spullen te kunnen dwalen”, zegt marketing- en communicatiedirecteur Marjolijn Meynen, een van de sprekers op het komende Retail & Brands Festival.

De Bijenkorf introduceert de bed & breakfast om aandacht te vragen voor de bijenproblematiek. De opbrengst van de Bee&Bee wordt door de retailer verdubbeld en gedoneerd aan The Pollinators, die op hun beurt lokale initiatieven steunen in steden waar de Bijenkorf is gevestigd. De warenhuisketen schenkt ook tien procent van de opbrengst van de speciale Let’s Bee Kind-collectie aan het goede doel.

Retail & Brands Festival op 7 september in Utercht
Marjolijn Meynen verruilde vorig jaar zomer het Rijksmuseum voor de Bijenkorf. De marketingdirecteur van het luxe warenhuis vertelt op het Retail & Brands Festival onder meer over storytelling bij de Bijenkorf. Meer informatie over het programma en aanmelden? Kijk op retailandbrandfestival.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!