‘Amazon werkt aan eigen berichtendienst en maaltijdboxen’

‘Amazon werkt aan eigen berichtendienst en maaltijdboxen’

Amazon is mogelijk een eigen messagingdienst aan het opzetten. Het Amerikaanse bedrijf ondervraagt klanten welke toepassingen uit berichtendiensten ze belangrijk vinden, om die straks te bundelen onder de naam Anytime. Dat schrijft AFTVnews.

De focus van de nieuwe dienst zou liggen op het sturen van berichten, waarbij ook ruimte is voor (video)gesprekken. Daarnaast wordt gewerkt aan toepassingen die veel weghebben van social media, waaronder filters voor foto’s en video’s en de mogelijkheid om foto’s te delen waarbij andere vermeld kunnen worden. Het is nog onduidelijk hoe ver de nieuwe dienst is ontwikkeld en wanneer die wordt gelanceerd.

De lancering van eigen maaltijdboxen van Amazon lijkt niet lang op zich te laten wachten. In de Verenigde Staten zijn al kleine test gaande met Meal Kits, meldt TechCrunch.

Er wordt momenteel een pilot gehouden onder geselecteerde klanten in onder meer Seattle. Er zouden zo’n zeventien maaltijdvarianten zijn, variërend van 14,99 tot 18,99 dollar. Amazon gaat daarmee de concurrentie aan met spelers als HelloFresh en Blue Apron.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!