Subway richt zich meer op foodcourts

Subway richt zich meer op foodcourts

Subway heeft woensdag een vestiging geopend in het nieuwe foodcourt Pitstop A58 bij Gilze. De broodjesketen krijgt er later gezelschap van Burger King en La Place.

De foodcourt zit langs de snelweg A58 en vervangt daar een hotel van Van der Valk. Subway richt zich daar met name op zakenmensen en mensen die op doorreis zijn. Het restaurant is zeven dagen per week  van negen uur ’s ochtends tot negen uur ’s avonds geopend. Subway zal zich in de toekomst vaker op foodcourts vestigen, zegt mede-eigenaar Ralf Jansen van de vestiging. “We kunnen gebruik maken van de aantrekkingskracht van andere sterkere formules.”

Subway maakte eerder dit jaar al bekend zich te vestigen op een foodcourt langs de A28 bij Zwolle. Ook daar komen La Place en Burger King, evenals Kentucky Fried Chicken. Area development manager Joost Labadie liet vorig jaar al aan RetailTrends weten zich steeds meer te richten op ‘non-traditionele locaties’, zoals langs snelwegen en bij universiteiten.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!