Menselijke kennis en kunde – human capital – is voor retail- en merkorganisaties een cruciale succesfactor voor onderscheidend vermogen, groei en bestaansrecht. Dan kunt u er maar beter zuinig op zijn.
Hoe kunnen retailers en merken jonge generaties raken en werven? Hoe worden medewerkers merkambassadeurs? Hoe zorgt u voor interne gedragsverandering zodat uw bedrijf uitgroeit tot bijvoorbeeld een klantgerichte organisatie? Welke lessen tot werknemersgeluk bieden mondiale pioniers als Zappos en Patagonia? Wat zijn de retailjobs van de toekomst? En hoe kunnen algoritmen bijdragen in het vinden van de beste werknemer? Het nieuwe event Human capital in retail geeft antwoord op deze en andere vragen!
Voor wie?
Human capital in retail is een kennis- en inspiratiemiddag voor retail- en merkorganisaties die:
* bouwen aan een toekomstbestendige organisatie
* gaan voor groei en onderscheidend vermogen
* medewerkers zien als een bron van opbrengsten
* HR (willen) inzetten als strategisch middel
* simpelweg een onweerstaanbare werkgever willen zijn
Human capital in retail is een nieuw event van RetailTrends Media in samenwerking met Stenden Hogeschool. Kom op donderdag 12 oktober 2017 naar deze kennis- en inspiratiemiddag op de Stenden Hogeschool in Leeuwarden. Meer informatie over de sprekers volgt snel. U kunt zich per mail al aanmelden voor Human Capital in Retail via events@retailtrends.nl o.v.v. Human Capital in Retail, of via de website van het event. Kaarten kosten 295 euro, excl. btw.
Reacties 0