Hudson's Bay mag dan indruk maken met elf winkelopeningen in één maand tijd, Miller & Monroe opent er liefst 73. Oké, er hoefde misschien ook iets minder te gebeuren aan de voormalgie Charles Vögele-panden waar de nieuwe modeketen intrekt. De eerste vestigingen zijn inmiddels geopend.
De naam van de winkelformule is afgeleid van het bekende echtpaar Arthur Miller en Marilyn Monroe. Het is meer dan een kledingzaak, als we eigenaar Vidrea Retail mogen geloven. Zo moet het een plek zijn waar mode en gezellig samenzijn elkaar ontmoeten en staat persoonlijke benadering van klanten voorop. Naast het eigen merk Miller & Monroe worden twintig nationale en internationale merken verkocht, waaronder Zerres, Clarina en Fransa. De collectie gaat van klassiek tot modern en is gericht op mannen en vrouwen vanaf veertig jaar.
Naast mode biedt Miller & Monroe ook lifestyleproducten van het Nederlandse merk Mica. Daaronder vallen onder meer vazen, potten en kleine meubels. De oude Charles Vögele-klanten hoeven overigens niet te vrezen: voor hen zijn de 'vertrouwde specifieke pasvormen' nog altijd te vinden.
Vidrea Retail is ook de nieuwe eigenaar van Witteveen Mode. De formules blijven zelfstandig opereren, maar Miller & Monroe verkoopt wel een deel van de Witteveen-collectie.
Reacties 0