Charlie Temple is RetailRookie of the Year

Charlie Temple is RetailRookie of the Year

Online opticien Charlie Temple is uitgeroepen tot RetailTrends RetailRookie of the Year 2017-2018. Dat is donderdag bekendgemaakt tijdens de tweede editie van het Retail & Brands Festival.

Negen RetailRookies kregen tijdens het festival de kans hun concept in twee minuten te pitchen. Voor het bepalen van de winnaar keek de jury onder meer in hoeverre de concepten innovatief waren, een disrupter in hun markt en of het concept schaalbaar was. Bij Charlie Temple kwamen deze elementen volgens de juryleden het meest terug. Ook vonden zij de brillenverkoper een voorbeeld van ‘new discount’, waarbij een zeer lage prijs gecombineerd wordt met zorg voor uitstraling en aandacht voor de verpakking. “Deze speler zet echt een markt op z’n kop”, zei jurylid en Bloomon-oprichter Patrick Hurenkamp, die de prijs uitreikte.

De jury bestond naast Hurenkamp uit directeur marketing & communicatie Marjolijn Meynen van de Bijenkorf, V&D Concepthouse-eigenaar Ronald van Zetten en directeur/eigenaar Marcel ten Holte van RetailTrends Media. RetailTrends besteedt vanaf maandag twee weken lang dagelijks online aandacht aan de verschillende RetailRookies.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!