De Balkonie denkt aan eigen balkonlijn

De Balkonie denkt aan eigen balkonlijn

Balkonspecialist De Balkonie hoopt een eigen lijn met balkonproducten uit te brengen. Dat zei medeoprichter Friederike Joppen donderdag tijdens het Retail & Brands Festival.

De Balkonie werkt verder aan de lancering van een webshop. De retailer wilde echter eerst bekendheid vergaren met een fysieke winkel. Verder zoekt De Balkonie nog altijd naar een locatie voor een tweede winkel. De eerste opende in april 2015 in de Jan Evertsenstraat in Amsterdam West. De tweede vestiging zou in stadsdeel Oost moeten komen.

De doelgroep blijkt breder dan waar aanvankelijk op werd gemikt, zegt Joppen. Dat komt volgens haar doordat de winkel ook een buurtfunctie heeft gekregen. “We richten ons op mensen tussen de 25 en 45 jaar, dat is ook de leeftijd van onze meeste volgers op social media. Maar er komen ook veel ouderen, soms gewoon voor een praatje.”

De Balkonie behoorde vorig jaar tot de tien RetailRookies. De retailer droomde toen ook al van een tweede vestiging. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!