Webshop ‘goede tweede winkel’ voor de Bijenkorf

Webshop ‘goede tweede winkel’ voor de Bijenkorf

De webwinkel is op de vestiging in Amsterdam na de grootste winkel van de Bijenkorf. Dat zei director marketing & communications Marjolijn Meynen donderdag tijdens het Retail & Brands Festival.

Zowel de fysieke winkels als de webshop groeien harder dan de markt, aldus Meynen. Ze zegt verder nog ‘heel erg’ te geloven in stenen winkels, al zal de rol wel veranderen. “De retailer is de marketeer van de toekomst.” Ze wijst daarbij op de rol die winkels kunnen spelen op het gebied van beleving kunnen spelen in het dagelijkse leven van de klant. “Dat kunnen alleen wij retailers.”

De Bijenkorf maakte vorige maand bekend de eerste helft van dit jaar een omzetgroei van zeventien procent te hebben geboekt. De fysieke winkels groeiden daarbij met veertien procent, de webshop met 29. Verder kreeg de warenhuisketen vier procent meer bezoekers over de vloer.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!