Wat je als merk (niet) moet doen op Facebook

Wat je als merk (niet) moet doen op Facebook

Facebook, je kunt als merk of retailer niet meer zonder. Maar hoe bereik je de juiste doelgroep en creëer je het engagement waar je op mikt? Adviesbureau Ignite voor socialmediamarketing onderzocht ruim achttienduizend Facebookposts van dertig merken, waaronder achttien retailmerken. De resulaten daarvan laten zien wat wel en niet werkt, en zijn samengebracht in deze infographic.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!