Under Armour lanceert gepersonaliseerd abonnement

Under Armour lanceert gepersonaliseerd abonnement

Under Armour heeft de gepersonaliseerde subscriptiondienst ArmourBox gelanceerd. Klanten krijgen daarmee eens in de dertig, zestig of negentig dagen een door een stylist samengestelde doos met sportkleding thuisgestuurd. 

Klanten kunnen producten een week lang uitproberen en betalen vervolgens voor wat zij willen houden. Als ze niets terugsturen, krijgen ze twintig procent korting op het bestelbedrag. Under Armour past de selectie naar eigen zeggen aan op het seizoen en op de sport die de gebruiker beoefent. ArmourBox wordt samengesteld op basis van een persoonlijk profiel, aankoophistorie en het Under Armour Connected Fitness-systeem.

Iedere doos bestaat uit vier tot zes items. Het pauzeren van het abonnement is nog niet mogelijk, maar de verzendfrequentie is wel tussentijds aan te passen. ArmourBox is vooralsnog alleen beschikbaar in de Verenigde Staten. 

Under Armour is het eerste grote sportmerk dat met een gepersonaliseerde abonnementsdienst komt. Wel dook Adidas vorig jaar al in subscription commerce met de introductie van een box vol hardloop- en trainingsproducten voor vrouwen.

 

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends