Zo ziet de generatiekloof er online uit

Zo ziet de generatiekloof er online uit

Over millennials worden boeken volgeschreven. Dezelfde eer was nog niet zo lang geleden weggelegd voor Generatie X, die weer voorafgegaan werd door de babyboomers. Hoe kunnen webwinkels deze generaties het beste tot een aankoop verleiden? SimiCart legt de verschillen tussen de drie groepen bloot, door gegevens over hun online shopgedrag naast elkaar te leggen. Wist je bijvoorbeeld dat niet millennials maar Generatie X goed is voor de meeste online transacties?

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!