Zoveel kansen biedt Instagram voor retailers

Zoveel kansen biedt Instagram voor retailers

De ACM waarschuwt consumenten niet zomaar iets via social media te kopen en wijdt daar zelfs een hele campagne aan. Vooral de koopknoppen via Facebook en Instagram worden steeds beter gevonden en gretiger gebruikt. Het laatstgenoemde platform groeit als kool en heeft bovendien met afstand de meeste invloed op koopbeslissingen, zo blijkt uit onderzoek van XCart. Deze infographic laat zien hoe belangrijk het kanaal kan zijn voor klantbetrokkenheid en verkopen, en dat je echt geen wereldsterren hoeft te betalen om ervan te kunnen profiteren.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!