Het beste van RetailTrends: week 47

Het beste van RetailTrends: week 47

RetailTrends.nl richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.

Waarom het aanvalsplan van Topshelf is mislukt
Vol trots werd Topshelf door eigenaar Inge van Kemenade gepresenteerd als opvolger van V&D. Anderhalf jaar na de lancering van de nieuwe warenhuisformule, gaan de winkels echter weer op slot. Waar ging het mis?

De nieuwe generatie McDonald’s: van vet naar vers
Experience of the future. Zo luidt het concept dat McDonald’s op grote schaal aan het uitrollen is in Hongkong. RetailTrends neemt een kijkje in de keuken van de fastfoodketen.

Deze twaalf shifts vormen retail in 2030
Uit de studie Retail 2030 van INretail blijkt dat er volop kansen zijn voor retailers, zolang ze maar een antwoord hebben op de twaalf 'shifts' die consumentenbehoeften beïnvloeden. Wat zijn die veranderingen en welke gevolgen hebben die?

Hier pakt Coolblue alles groots aan
De eerste Coolblue XXL-winkel is een feit. Op zeventienhonderd vierkante meter vinden klanten er meer dan duizend producten die ze ter plekke kunnen uitproberen, vijftig productspecialisten en een 'megakartonknutselwerk'.

Waarom Hudson’s Bay zich voelt als Sjakie in de chocoladefabriek
Bijna 350 jaar na zijn oprichting voegt Hudson's Bay een hoofdstuk Nederland toe aan zijn verhaal. Tijdens INretailLAB in Barneveld blikte directeur winkeloperatie Edwin Boer voor het eerst terug op de eerste twee stormachtige maanden in ons land

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!