Bol.com bereikt honderdduizend Select-leden

Bol.com bereikt honderdduizend Select-leden

Honderdduizend consumenten hebben zich inmiddels aangesloten bij de abonnementsdienst bol.com Select. De dienst is al rendabel, zegt algemeen directeur Huub Vermeulen tegenover RTL Z.

Met Select kunnen consumenten voor 9,99 euro per jaar vierhonderdduizend geselecteerde producten op dezelfde dag laten bezorgen, zonder aanvullende bezorgkosten. Leden van de dienst bestellen meer, zegt Vermeulen. De meeste Select-klanten doen volgens hem vaker kleinere bestellingen, en laten die vooral 's avonds leveren. 

De Select-producten kunnen snel worden bezorgd, omdat ze in het magazijn van Bol.com staan. Het aantal producten dat bij de abonnementsdienst hoort moet volgend jaar worden uitgebreid naar een miljoen, mede door de opening van een distributiecentrum in Waalwijk.

Bol.com ging in april van start met Select en introduceerde hem vier maanden later ook in België. De dienst is vergelijkbaar met Amazon Prime, dat sinds kort eveneens beschikbaar is voor Nederlandse consumenten.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!