The State of Omnichannel

The State of Omnichannel

Nagenoeg alle retailers zijn van mening dat investeringen in omnichannel cruciaal of erg belangrijk zijn voor succes. Slechts een klein deel (acht procent) gelooft dat zijn bedrijf volledig omnichannel is, terwijl twaalf procent aangeeft over de juiste omnichannel technologie te beschikken. Dat blijkt uit het rapport The State of Omnichannel van Brightpearl, waarvoor 352 retailers zijn ondervraagd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in