Hoe Walmart de toekomst van retail (en zichzelf) ziet

Hoe Walmart de toekomst van retail (en zichzelf) ziet

Veel van wat Walmart in de afgelopen twee jaar heeft ondernomen, lijkt een rechtstreekse poging om terug te slaan naar Amazon. Van het kopen van webwinkel Jet.com tot het ontwikkelen van high-tech supermarkten en investeringen in spraakbestellingen. Alles om maar geen slachtoffer te worden van de retail apocalyps die huishoudt in de Verenigde Staten. Hoe kijkt ceo Doug McMillon van de grootste retailer ter wereld eigenlijk tegen die term aan? En wat doet Walmart om zich ook in de toekomst van een plekje in het Amerikaanse winkellandschap te verzekeren? Tijdens NRF Retail's Big Show gaat hij tijdens een gesprek met NRF-baas Matthew Shay in op deze en andere kwesties.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in