Een blik op de klantreis van de modeshopper

Een blik op de klantreis van de modeshopper

Kleding kopen, iedereen doet het. Maar hoe dat gebeurt, verschilt sterk per consument. Zijn ze op zoek naar een specifiek merk, of oriënteren ze zich breed? Kopen ze in de winkel, online of combineren ze beide kanalen bij de aankoop van een kledingstuk? En hoe lang duurt een de klantreis van een modeshopper eigenlijk? Adviesbureau Oliver Wyman zocht het allemaal uit en plaatste de resultaten in deze infographic.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!