Snapchat test potentie van 'in-app commerce'

Snapchat test potentie van 'in-app commerce'

Snapchat heeft de digitale merchandisewinkel Snap Store gelanceerd. App-gebruikers kunnen er onder meer terecht voor enkele shirts en een pluche knuffel van zijn logo.

De digitale winkel is te bezoeken door een code op de website van Snapchat te scannen met de smartphone. Gebruikers krijgen dan toegang tot producten die voor een beperkte periode verkocht worden. Snapchat ziet de app-winkel niet als een serieuze inkomstenbron, laat een woordvoerder weten aan TechCrunch. Wel wil het bedrijf merkloyaliteit kweken en het potentieel van ‘in-app commerce’ aantonen.

Snapchat opende eerder al fysieke pop-up winkels voor de verkoop van zijn Spectacles-bril. Ook introduceerde de videodienst al shoppable producten op zijn platform.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!