PostNL start met tweewekelijkse boodschappendienst

PostNL start met tweewekelijkse boodschappendienst

Stockon is gestart met het rechtstreeks bezorgen van boodschappen vanuit de producent naar de consument. De startup werkt daarvoor nadrukkelijk samen met PostNL, dat de boodschappenservice vorig jaar onder de naam Stockit heeft getest.

PostNL verzorgt de fulfilment en bezorging voor Stockon, dat vanuit Utrecht opereert. Oprichters zijn Rene Hansen en Stephan Bosman, die voor respectievelijk Amazon en Zoover werkten. Stockon is naar eigen zeggen de eerste e-commercespeler in food die door heel Nederland gratis thuisbezorgt. Voor bestellingen onder de 25 euro worden wel verzendkosten gerekend.

Stockon is een tweewekelijkse boodschappenservice, met een focus op houdbare producten. Voor iedere levering doet de app een suggestie over welke producten aangevuld moeten worden, gebaseerd op het verbruik, de gezinssamenstelling en persoonlijke voorkeuren. Klanten krijgen korting naarmate ze meer bestellen, oplopend tot tien procent.

Stockon verkoopt producten als toiletpapier, afwasmiddel, thee en hagelslag. De startup wil het assortiment in de loop van de tijd snel uitbreiden. Daarvoor wordt een beroep gedaan op klanten, die via een chatbericht in de app of op de website feedback kunnen geven.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!