Stella groeit naar veertig fietsenwinkels

Stella groeit naar veertig fietsenwinkels

Stella heeft afgelopen maand veertien nieuwe zogenoemde E-bike Testcenters geopend. Het merk wil dit jaar doorgroeien tot veertig van deze fietsenwinkels, ruim twee keer zoveel als aan het begin van het jaar.

Stella springt naar eigen zeggen in op de sterk toegenomen vraag naar elektrische fietsen in ons land. “Wij zien dat onze klanten het erg prettig vinden om zelf een e-bike te testen, voordat zij er eentje aanschaffen”, aldus een woordvoerder. De combinatie van online oriënteren op een e-bike en het offline testen en aanschaffen neemt naar verwachting van Stella de komende jaren sterk toe.

De eerste fietsenwinkel van Stella opende nog geen twee jaar terug zijn deuren. Met de huidige 31 vestigingen zegt het merk al een landelijke dekking te hebben. De nieuw geopende fietsenwinkels bevinden zich onder meer in Amersfoort, Emmen, Leeuwarden, Tiel en Spijkenisse. In de testcenters vinden klanten het complete assortiment aan elektrische fietsen.

Stella ontwikkelt sinds zijn oprichting zijn eigen elektrische fietsen, die rechtstreeks aan de consument worden geleverd. Door het dealernetwerk links te laten liggen, zegt het merk een ‘eerlijke prijs’ te kunnen bieden.

Reacties

Zelf doen? Mensen kijken en informatie weg bij de fysieke fietsenzaken en komen nooit terug, en kopen bij Stella.

Stella maakt ook reclame die verkeerd is. Daar zijn ze nog niet zo lang geleden door de reclamecodecommissie veroordeeld, zoals te zien was in het programma Kassa.

Geplaatst door Peter Jansen op 5 maart 2018 om 16:19

Laatste nieuws









RetailTrends