Scotch & Soda heeft een nieuwe marketingtopman

Scotch & Soda heeft een nieuwe marketingtopman

Ralph Rijks is aangesteld als chief marketing officer van Scotch & Soda. Hij leidt de marketingafdeling van het Amsterdamse label en moet de aanwezigheid van het merk verder uitbreiden.

Rijks heeft de rol over genomen van Adam Kakembo, die in juni 2015 werd benoemd tot chief marketing officer. De nieuwe marketingtopman is begin dit jaar begonnen bij Scotch & Soda.

Rijks is medeoprichter van het Nederlandse babylabel Moomu, dat twee jaar terug van start ging. Afgelopen zomer nam hij na tien jaar afscheid van Heineken, waar hij diverse rollen vervulde. Zo was hij marketingmanager in Nederland en senior vice president in de Verenigde Staten. Verder werkte hij voor PepsiCo en D.E Master Blenders.

Scotch & Soda telt momenteel bijna tweehonderd winkels wereldwijd. In totaal zijn er ruim achtduizend verkooppunten, waaronder binnen internationale warenhuisketens.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!