Sinds de opening van de eerste winkel eind 2015, is b8ta doorgegroeid naar een keten van zo’n tachtig vestigingen. Het Amerikaanse bedrijf is een pionier op het gebied van retail-as-a-service, waarbij geld wordt verdiend met het showcasen van producten van verschillende leveranciers. De robot Pepper maakte er zijn debuut, evenals tal van andere technologische snufjes. B8ta zorgt voor een dynamische omgeving, waar bezoekers de nieuwste producten kunnen ontdekken, uitproberen en bestellen. Topman Vibhu Norby legt tegenover TechCrunch uit hoe het concept werkt.
Het Amerikaanse bedrijf komt nu met iets nieuws: Built by b8ta. Gebaseerd op het succes van hun eigen winkel, heeft b8ta een eenvoudige, kostenvriendelijke oplossing voor merken die graag een eigen winkel...
Sinds de opening van de eerste winkel eind 2015, is b8ta doorgegroeid naar een keten van zo’n tachtig vestigingen. Het Amerikaanse bedrijf is een pionier op het gebied van retail-as-a-service, waarbij geld wordt verdiend met het showcasen van producten van verschillende leveranciers. De robot Pepper maakte er zijn debuut, evenals tal van andere technologische snufjes. B8ta zorgt voor een dynamische omgeving, waar bezoekers de nieuwste producten kunnen ontdekken, uitproberen en bestellen. Topman Vibhu Norby legt tegenover TechCrunch uit hoe het concept werkt.
Het Amerikaanse bedrijf komt nu met iets nieuws: Built by b8ta. Gebaseerd op het succes van hun eigen winkel, heeft b8ta een eenvoudige, kostenvriendelijke oplossing voor merken die graag een eigen winkel willen openen. Noem het de Shopify of Lightspeed voor fysieke winkels. In juni is Netgear de eerste klant die op deze manier een winkel, in Silicon Valley, opent.