Zo werkt de stemgestuurde spiegel van H&M

Zo werkt de stemgestuurde spiegel van H&M

Wie tegenwoordig geen slimme spiegel in zijn winkel heeft, lijkt er niet meer bij te horen. Waar de meeste varianten werken met touchscreens, komen er in het geval van H&M geen handen aan te pas. De Zweedse modeketen beschikt in zijn grootste flagshipstore in New York over een one-of-a-kind-oplossing, die werkt met stem- en gezichtsherkenning. De spiegel is ontwikkeld in samenwerking met Microsoft, Ombori en Visual Art. Bezoekers kunnen er een selfie nemen voor op de cover van een magazine van H&M of kiezen voor mode-inspiratie. In het laatste geval krijgen ze suggesties voor aankopen die ze in de winkel kunnen doen. Een speciale spiegelkorting ontbreekt niet: daarvoor kunnen ze de QR-code op het scherm scannen met hun telefoon.

 

Wie tegenwoordig geen slimme spiegel in zijn winkel heeft, lijkt er niet meer bij te horen. Waar de meeste varianten werken met touchscreens, komen er in het geval van H&M geen handen aan te pas. De Zweedse modeketen beschikt in zijn grootste flagshipstore in New York over een one-of-a-kind-oplossing, die werkt met stem- en gezichtsherkenning. De spiegel is ontwikkeld in samenwerking met Microsoft, Ombori en Visual Art. Bezoekers kunnen er een selfie nemen voor op de cover van een magazine van H&M of kiezen voor mode-inspiratie. In het laatste geval krijgen ze suggesties voor aankopen die ze in de winkel kunnen doen. Een speciale spiegelkorting ontbreekt niet: daarvoor kunnen ze de QR-code op het scherm scannen met hun telefoon.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!