Supermarktketen Dirk heeft een nieuwe versie van zijn website gelanceerd. Daar vinden consumenten voortaan onder meer het volledige assortiment van de retailer.
Dirk maakt het onder meer mogelijk een digitaal boodschappenlijstje te maken. Ook is de receptenpagina vernieuwd, waardoor het mogelijk is te zoeken op moeilijkheidsgraad en recepten te beoordelen. De supermarktketen speelt met de nieuwe website in op ‘de dynamische online behoefte van klanten’, stelt online marketingmanager Jeffrey Peereboom. “Het tonen van het volledige assortiment en de vernieuwde receptenomgeving zijn hier een mooi voorbeeld van.”
De mobiele telefoon vormde volgens Dirk het uitgangspunt voor het design en de ervaring van de nieuwe website. Daarnaast lanceert Dirk binnenkort ook een eigen app. Die geldt als verlengstuk van de website en bevat onder meer aanbiedingen en het assortiment.
Dirk heeft vooralsnog geen plannen voor onlineverkoop. Zusterformule DekaMarkt heeft wel een webwinkel, maar Dirk denkt online vanwege het lagere prijsniveau niet winstgevend te kunnen krijgen.
Reacties 0