Utrechtse Bijenkorf na vier jaar 'op internationaal topniveau'

Utrechtse Bijenkorf na vier jaar 'op internationaal topniveau'

De Bijenkorf is klaar met het verbouwen van zijn vestiging in Utrecht. De ‘grootscheepse verbouwing’ is eind vorige maand afgerond met de opening van de afdeling damesmode, zo laat de warenhuisketen weten.

De Bijenkorf ging in 2014 van start met de verbouwingen in Utrecht. In september 2016 ging de eerste fase open: een geheel nieuwe tweede etage met The Kitchen als groot restaurant. Vorig jaar werd onder meer de vernieuwde herenafdeling in de kelder geopend, evenals ‘de grootste cosmetica-afdeling van Utrecht’. 

De afdeling met damesmode op de eerste etage is uitgebreid met zo’n dertig merken, waaronder Acne, Nikkie en Sandro. In totaal zijn er ruim honderd nieuwe merken geïntroduceerd, zegt storemanager Joyce Verdijk. “Daarmee willen we onze klanten echt verrassen en meedoen op internationaal topniveau.”

De Bijenkorf steekt ook zijn andere vestigingen in het nieuw. De volgende oplevering is in Rotterdam, waar na de cosmetica-afdeling nu de rest van de parterre wordt verbouwd. In het voorjaar van 2019 moet het warenhuis af zijn, als de retailer ook de eerste etage geheel heeft vernieuwd.

Bekijk de vernieuwde vestiging van de Bijenkorf in Utrecht op RetailTrends.

RetailTrends