In een tijd waarin alles vloeibaar wordt en realiteiten in elkaar overlopen, kunnen retailers wel wat houvast gebruiken. Trendanalist Christine Boland biedt die in de vorm van vier zogenoemde Principles of Progress, die ze behandelde tijdens Trends & Transities in Retail. De eerste waar retailers volgens haar mee moeten beginnen, is het principe Cultivate Compassion. "Dat kan door een statement te maken en ergens voor te staan, maar ook door je écht te verdiepen in je doelgroep en de cultuur die daar leeft", zegt Boland. In deze video loopt ze de andere drie principes langs en vertelt ze waarom portemonneemaker Secrid volgens haar een goed voorbeeld is van een merk dat alle principes in de praktijk brengt.
Bekijk ook:
In een tijd waarin alles vloeibaar wordt en realiteiten in elkaar overlopen, kunnen retailers wel wat houvast gebruiken. Trendanalist Christine Boland biedt die in de vorm van vier zogenoemde Principles of Progress, die ze behandelde tijdens Trends & Transities in Retail. De eerste waar retailers volgens haar mee moeten beginnen, is het principe Cultivate Compassion. "Dat kan door een statement te maken en ergens voor te staan, maar ook door je écht te verdiepen in je doelgroep en de cultuur die daar leeft", zegt Boland. In deze video loopt ze de andere drie principes langs en vertelt ze waarom portemonneemaker Secrid volgens haar een goed voorbeeld is van een merk dat alle principes in de praktijk brengt.
Bekijk ook:
Dit is de aftermovie van Trends & Transities in Retail
Het belang van een purpose en de rol van personeel
Dit is de drijfveer van Dille & Kamille